قوانین و مقررات وبسایت فروشگاه DOOR24 :

  1. خدمات و محتوای این وب سایت به جز در مواردی خاص به صورت کامل رایگان بوده و در دسترس همه عموم قرار دارد. بنابراین درصورت عدم دسترسی به این وب سایت به هر دلیلی یا قطع خدمات و مسدود شدن محتوای وب سایت، ما هیچ گونه مسئولیتی را قبول نخواهیم کرد. اگرچه محتوای این وب سایت بسیار قابل اعتماد است، ما ضمانت نمی‌کنیم که این وب سایت و محتوای آن، بدون اشکال و خطا باشد. بنابراین در استفاده از محتوای آن هیچ گونه مسئولیتی در هیچ موردی را قبول نخواهیم کرد. تمامی لینک‌های خارجی داده شده تنها برای اطلاع رسانی بوده و این وب سایت هیچ گونه مسئولیتی را درقبال محتوای آن‌ها ندارد.
  2. خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.
  3. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  4. هیچ یک از اطلاعات وارد شده حساس در این وب سایت (از جمله ایمیل‌ها، شماره تلفن و موبایل‌ها و سایر موارد) منتشر نخواهد شد و به صورت کامل نزد ما محفوظ خواهد ماند. برخی از اطلاعات پایه‌ای شما مانند آدرس IP توسط سرویس‌های آمارگیری (ازجمله Google Webmasters و Google Analytics) جمع آوری خواهند شد که فقط و فقط برای افزایش رضایت کاربران از این وب سایت استفاده قرار خواهند گرفت. اطلاعات غیرحساس مانند نام، نام خانوادگی ممکن است در قسمت‌های مختلف سایت از جمله قسمت نظرات به صورت عمومی نشان داده شوند.
  5. ارتباط فروشگاه اینترنتی door24 با کاربران فقط از طریق اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند ایمیل، نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
  6. ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه خواهد شد. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.
  7. عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “91004025-021 ” یا ایمیل info@door24.ir یا “فرم تماس با ما” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.
  8. هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا از طریق تلفن های “09174448979“ و “ 09174448990“ و یا ایمیل  info@door24.ir یا “فرم تماس با ما” به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.(خاطرنشان می سازد این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد.)
  9.  هدف از ایجاد بخش نظرات در فروشگاه اینترنتی door24، اشتراک گذاری تجربه خرید محصولاتی است که به فروش می رسد.  در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد که پس از بررسی و تایید کارشناسان، امکان مشاهده وجود دارد. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شود و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی آید. فروشگاه اینترنتی door24 در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد و نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی فروشگاه اینترنتی door24 درباره محتویات نظر نیست.